2012-03-24

Tentaperioden är över!
Vaknade tidigt, solen sken och jag valde att fira att det var tenta med att ta nya converse skorna till skolan. SÅ NICE!

Skriftliga tentan gick nog vägen! Jag tog mig ett glädje hopp när jag kom ut från tentasalen. Hela jag lyste upp. Jag har mått så sjukt dåligt under denna tentaperiod, lagt undan livet för några veckor! Men igår släppte allt! Jag, Menel och Elin tog bussen till stan för lunch på Waldorf, så GOTT! Jag var mätt fram till 7 på kvällen så välspenderade pengar! Josefine kom och joinade oss på shopping turen, shit mina fötter var döda! Blev inga kläder, fanns inte riktigt det jag ville ha. Däremot blev det såklart alkohol (vin, jäger, cider) LÄNGTAR TILL TENTARÖJET! Några nya grejer till lägenheten också. En mycket trevlig dag! Klockren kommentar av Åsa påvägen hem med bussen (vi pratade om att vi varit i skolan på morgonen och sen bara varit på stan): "Vad har ni gjort i skolan imorgon?" - Tenta kanske?! ;) Väl hemma blev det inte mycket, Lisa färgade mitt hår - blev awesome! Sen en sväng till Marcus för att sova till en film, haha!

Idag är det tentaröj! Ni kan inte ana hur mycket jag längtat efter denna dag! Jag har varit taggad sen i måndags efter min praktiska tenta. Däremot förstår jag inte hur jag inte kan ha kommit på vad jag ska ha på mig ikväll! Det blir att åka till kvantum för att köpa cola och mat inför morgondagens bakisdag. Sen kanske det blir en sväng på gymmet innan det blir att göra sig i ordning för tentaröj! Förfest/klassfest sen blir det stuk! Ikväll ska det dansas och leva livet!


Ha det gött, så hoppas jag att jag överlever kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0