2012-06-25

Sommarn har börjat bra!
Förutom lätt förkyldning, knät och ryggen.


Midsommarhelgen bjöd på många trevliga stunder. Midsommarafton bestod av 10timmar hemtjänst, riktigt trevlig arbetsplats. Mycket positivt! Efter jobbet blev det lite volleyboll och sen kolla fotboll hos Max med Olle, Erik, Dick, Ingrid och Sara som avslutades med en spontan promenad.

Midsommardagen blev det Gultzaudden sol och bad, så nu har jag gjort första doppet för i år. Vattnet var "uppiggande". Men det blev en heldag på stranden med Olle, Dick, Max och Ingrid. Olle tyckte det var som att vara med i Robinson, livet var hårt på stranden. Kvällen spenderades framför två filmer samt White Collar med jordgubbar och glass. Avslutade kvällen med skrattanfall elfter skrattanfall med Erika på facebookchatten, ibland undrar jag om vi är friska i huvudet.
Söndagen blev en galen dag, Erika och jag stekte, snackade och skrattade i solen i 2-3timmar innan vi åkte och spelade volleyboll i  några timmar. Jag kolliderade med Olle och kräckte till knät, vilken chock jag fick. Det första jag tänkte på var: "FAN NU ÄR ALLT FÖRSTÖRT!!". Det knackade till så inåt helvetet men jag kunde stödja på benet, jag skakade i hela benet och när chocken släppte började jag skratt/gråta. Det vart nästan bättre än innan, mindre smärta vid flexion och extension. WOW! Olle, du har gått fel utbildning du borde bli helare!! Fortsatte spela en stund men kände att kroppen sa emot lite, huvudvärk, ont i skinnet, ryggen värkte och knät svullnade upp lite. Vi köpte pizza och cyklade hem. En snabb kall dusch sen sängläge hela kvällen. Tror solandet och badandet gjort att jag fått en "förkyldning". Det blev film och White Collar samt pizza, VATTEN, tee, glass och fryst blomkål på huvudet/ryggen/knät. 
Idag när jag vaknade mådde jag något bättre, fått tid hos sjukgymnasten imorgon för att göra något åt ryggen. Jag har svårt att sitta och ligga men går bättre att röra på mig, däremot har jag fruktansvärt dålig hållning. Jag har kört tre tvättmaskiner och gjort lite små grejer. Nästa uppgift är att göra några matlådor inför jobbet i veckan. Tisdag till fredag består av jobb.

För er som inte vet kommer jag till Kristinehamn mellan 12-18 augusti för den
19augusti åker jag, Marcus, Lukas, Lisa och Åsa till RHODOS!!!
Så jäkla nice alltså. 26augusti kommer man tillbaka för att bo hos mor och far innan praktiken 3 september i Skövde. ALLTSÅ JAG LÄNGTAR TILL AUGUSTI, bara 7 veckor kvar av jobbet sen tar jag sommarlov i 3 veckor!

Hoppas allt är bra med er, jag vet att jag inte uppdaterar så mycket men sånt är livet! Om det är någon som skulle vilja göra om min bloggsutseende skulle jag vara tacksam. Känns lite dyster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0