2012-06-10

Kristinehamn!
Solat, ätit jordgubbar, klippt mig, läst 3 böcker, umgåtts med vänner och familj, grillat, gjort/ätit jordgubbstårta och bara njutit av 6 dagar ledighet och blivit bortskämd av mor och far.


Familjemiddag med mor och far samt mina två bröder med familjer, pappa fixade grillen medan mamma fixade underbar mat och jag och mor min gjorde en galet god tårta. Mums.

Brorsdottern har blivit vuxen och riktigt lång, däremot har hon HÖGA klackar så skyller lite på det. Nils fick massa uppmärksamhet av farfar och morfar.

Jag älskar bara min nyklippta frisyr, Cassandra är en ängel!

Jag har haft en skön vecka i Kristinehamn, imorgon åker jag till Luleå. Världens gulligaste Josefine kommer och hämtar mig på flygplatsen. På måndag morgon börjar jag jobbet, skit nervös är jag. Sen hoppas jag på en galet bra sommar i Luleå, kommer sakna Östersund-sommarn. Jobbet på badet, alla underbara barn och solbrännan!! Men men, ska göra denna sommar till den bästa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0