2012-01-01/09

Tillbaka i Luleå, tentaperioden över, träffat klassen och pluggat ihjäl mig!

Jag hade sån sjuk dröm i natt. Jag var någonstans på universitetet och så kommer det in en kille med pistol och försöker döda mig. På något sätt var han dålig på att sikta och en pistol låg på bordet framför. Panik i all ära och jag försöker få tag på den innan han skulle skjuta ihjäl mig. När jag får tag på den så siktar jag mot benen för jag ville inte döda honom (vet inte vad det var för fel på mig). Men efter ett tag så skjuter jag ner honom och så kommer alla poliser och tar fast honom. När jag kommer ut så försöker några vänner och deras föräldrar få mig att åka till sjukhuset och se om jag befinner mig i Chockfasen och liknande undersökningar. Men jag blåvägrade och sa "nej nej nej, jag är inte stressade, chockad eller någonting. Det här går inte, JAG HAR TENTA IMORGON!". Snacka om tentaperiod och fullmåne.

Drömmen är så verklig i huvudet för jag kommer ihåg hela drömmen. Älskar att komma ihåg drömmar, som min lilla egna värld!

Tentan är över och jag säger inte "bu eller bä" (ett uttryck), jag hoppas hoppas jag klarade det men psykiatrin kommer bli på poängen. Nu är alla lappar nedplockade! Efter tentan åkte jag och Carro till stan. Därefter åkte jag hem för att städa och "plugga" inför seminariet imorgon. Som tur var kom några klasskamrater över och diskuterade så nu känner jag mig något lugnt men får se hur det går imorgon. Nu är jag så trött och känner bara för att sova men ska försöka läsa lite till (läs mellan raderna: Kolla på Brudens bäste man!).
Imorgon börjar träningen igen, som jag har längtat! Vet inte vad det blir för roligt men trött ska jag va efteråt.

Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0