SUMSIM-simmarna

"Saga! Du är världens bästa tränare, jag lovar. Även om jag simmar tills jag är 109 så kommer jag nog aldrig få en lika bra tränare! Du är typ bäst på allt, snäll, peppande och jaa bäst helt enkelt :) även om jag vill att du ska komma tillbaka så vill jag ju att du ska bli det du vill... Men lova att du aldig glömmer oss!! Även om du börjar träna en annan grupp. Jag vill också tacka dig för allt du har lärt mig och för att du tror på mig även när jag själv inte gör det :P dom när jag skulle simma 400 i skellefteå och jag hade typ ångest en månad innan och du trodde på att jag skulle klara det och så gjorde jag det ^^ Lycka till och kram"

Detta sms fick jag av en av mina simmare när jag åkte upp till Luleå för drygt ett år sedan. Jag fick ett antal sms dagarna innan jag flyttade, men detta är det enda jag har kvar på mobilen. Galet hur ett gäng "små" barn kan få en att känna. Jag började att träna en grupp här uppe, men det var inte samma sak när det inte är er man plågade.
Sista träningspasset kommer vara oförglömligt för mig, det kommer stanna i mitt hjärta! Så detta inlägg tillägnar jag er, ni vet vilka ni är, 1år och jag har inte ännu glömt er! Vi kanske inte ses varje dag, jag kan inte plåga er lika mycket men en sak ska ni veta att jag tänker på er och hoppas att allt är bäst för er alla. Håll ihop, tro på er själva och njut av livet! Mer kan jag inte säga här, men förhoppningsvis ses vi i april då jag kommer på besök!


Fler bilder har jag inte på datorn, vilken besvikelse!
Jag har en hel hög av kort som jag fick innan jag flyttade och så har jag två bilder i mitt rum på några härliga simmare! HAHA! Jag finns alltid här för er om det behövs, även fast det är typ 60mil så betyder det inte att jag inte bryr mig! Ha det gött, små barnen ;)

Kommentarer
Postat av: beckman

men saga! va gullig du är! kommer aldrig glömma dig, din gamma gädda ;)

2012-02-03 @ 21:59:32
URL: http://theresebeckmaan.blogg.se/
Postat av: Susanne

Haha, sjukt mycket minnen från den gruppen. Det kändes verkligen sorgligt när du drog iväg! Du är en sjukt härlig människa hoppas du vet det! :)

2012-02-03 @ 22:03:56
URL: http://perssonsusanne.blogspot.com/
Postat av: Elsa

hahah! Jag kommer ihåg när jag skrev det där! Du är underbar du! ;)

2012-02-05 @ 18:14:40
URL: http://honelsaa.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0