2012-04-09

Det är inte lätt när det är svårt!
Det mesta är oklart!
Det är livet!

4 dagar i Östersund och 1 dag i Storuman blev det för årets påsk. Missade nästan bussen in till tåget till Östersund pga. en lite för lång powernap. SJ var i tid hela vägen, när hände det sist?! Bott hos Carro, vi har haft jätte roligt. Klockrent var väl första kvällen då vi låg och pratade på kvällen, jag somnar och vaknar för att jag pratar i sömnen. Snacka om ett skrattanfall! Mys och fika med Åhlander innan hon åkte ner till Lund, undrar om hon överlevde? Var på Brunflobadet för att kolla på träningen, de kan fortfarande simma. Lunch med mamma när hon var på genomresa. Fika med galna simmarbrudar, jag säger bara ÅH HERREGUD! Påskmiddag med härliga människor som avslutades med nostalgi-låtar. Lunch/fika hos familjen Lundkvist. FEST med Carro och gänget, jägern var framme och blev utgång på Olearys. Kul kväll!! Sen upp tidigt som fan för att ta taxi 6.40 till bussen till Storuman. Kan säga att det var min värsta bussresa någonsin. 5 timmar bussresa av rent helvete. Storuman hos mormor, skoterkörning, träsket, varma tacomackor, Toy Story 3 med kusinerna, grillat till middag, efterrätt. Bilresa med mamma till Luleå, en sväng till Storheden. Sen blev det en tur till Josse.

Jag har shoppat alldeles för mycket de senaste två veckorna. SHIT! Fick äntligen hit min tavla från Cassandra. Jag har gjort om lite hemma, ganska nöjd faktiskt.



Nytt smyckesträd, en sjal, en blus och nya träningsskor. Skorna får gärna komma NU!


Älskar min tavla! Skönt med lite omväxling.


Ny hårfärg, sedan några veckor tillbaka. Älskar den!

Imorgon börjar föreläsningarna igen, 8.15-16.15. Härligt! Ska försöka ta tag i nya kursen denna vecka för just nu vet jag inte vad den går ut på! Dessutom börjar träningen imorgon igen, LOVE IT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0