2011-09-25

Träningsfri helg och pluggfri helg!
Vad har jag egentligen gjort?!

Lördagen bestod av att promenera på IKEA i Haparanda med Therese, Ida, Åsa, Lukas, Lina och Simon. Löniningshelg vilket betyder FOLK. Överallt!!! Det blev två kuddar, 6st glas, en vas plus konstgjorda blommor, knivslip, duk, lakan, lampa och doftljus. Jag har säkert glömt något, 800kr försvann från kontot i alla fall! Mysig dag med härliga människor!


Veckan har bestått av träning och egna studier, inga föreläsningar alls utan bara eget arbete som jag är så duktig på. ELLER?! Disciplinen, vart är du nu? Blev i alla fall ett simpass, ett bodypumppass, ett corepass, två spinningpass och tre gympass.


Kommande vecka kommer bestå av HLR examination, något simpass, ett antal gympass, förhoppningsvis massa pluggande och så utbildning nästa helg i Umeå.



Kommentarer
Postat av: Carro

Dumt att åka till Umeå en helg jag inte ska dit :( :(

2011-09-25 @ 23:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0