Tenta-p

Jag vill veta allt, jag vill kunna allt, jag vill fatta allt, just nu vill jag allt! Det är mycket "jag vill" och "allt"! Hade en svacka igår och idag men nu känner jag att den är över! Let's kick some ass :)

Fick ett paket från mamma idag. Solrosfrön, hasselnötter, Gojibär, Pumpafrön, Mandlar, Valnötter, mörkchoklad, mina mystofflor, trosor/bh, fiskoljetabletter, en kokbok och en adventsljusstake. Känns som hon har videokamror i min lägenhet, tentaperioder är alltid lika onyttiga! Tusan tusan tack mor min! Pussilipuss på dig!

Kan faktiskt säga att jag längtar att bli klar med tentan på måndag. Däremot har man ett seminarium och 2 gruppuppgifter kvar efter tentan men det känns hur skönt som helst. Har fram till tentan 3 seminarium inom beteendevetenskapen som jag stör mig otroligt på! Snacka om att störa ordentligt i tentapluggandet. Men men det är bara att försöka visa att man klarar det. HAHA!


Tentaröjjet kommer nog att bjuda på festligheter, längtar! Därför lägger jag upp en bild (snodd från Hannah Borg) från förra festen, BEAT, men eftersom det var sån sjukt lång kö drog jag hem. Super kul förfest hos Hannah.


Nu blir det dejt med kudden, upp tidigt imorgon för seminarium hela jävla dagen.
Usch, fy och blä!

Kommentarer
Postat av: HANNAH

Gör vi något annat än o kicka ass? ;) tentaröjjet var självklart med i min längta till-lista,.. fan vad jag längtar!! Längtar till tentan.. är som.. det är liksom positiv stress, som om man ska uppträda i dans.. nervöst, man vet inte hur det ska gå, men man ska prestera sitt bästa!

2011-10-20 @ 10:27:17
URL: http://www.hannahborg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0