fredag.

Fredag är bästa dagen på hela veckan.
Spinning med Lina 7.00 sen hem, duscha, äta god frukost och lägga sig i sängen kolla nya avsnittet Vampire Diaries. Då har klockan inte ens hunnit bli 10. Därefter egna studier beroende på min motivation. Därefter fredagsmys med vännerna eller en mys filmkväll hemma.
JAG ÄLSKAR FREDAGAR!


Idag blev det en extra stund på gymmet efter spinningen. Vampire Diaries avsnittet var sjukt bäst, var helt tagen i flera timmar efteråt. Längtar till nästa avsnitt! Därefter repetition från gårdagens reumatiska sjukdomar, förvånad över hur mycket som satte sig i huvudet faktiskt! Tack gode gud med tanke på att tentan är om 9 dagar. Hade värsta flowet igår, kunde inte sluta plugga! UNDERBART! Sen lunch för att sedan dra till skolan för seminarie av hjärta och endokrina sjukdomar. Gick väl bra, godkänd är man. Hem och gjorde färdigt individuell uppgift 2 och 3 i beteendevetenskapen. Sen blev det god kycklingwok och sen till Borgen för en liten mysstund med Lina, Hanne, Lukas och såklart Borgen. De for sen till Linas föräldrar men jag kände för en ensam kväll framför en film eller två. Jag har precis ätit upp min godispåse som jag har haft sen i onsdags, så nöjd att 4hg höll i 3 dagar. Liksom HALLÅ! Men det överlevde inte fredagsmyset. Nu sitter jag och funderar på om jag ska se en till film eller sova. Tänkte antingen köra crossfit eller tung styrketräning imorgon eller kanske 60min spinning? Hmmm... jobbigt!

Träning under veckan
Måndag - Gym (ryck/mark) med Lina
Tisdag - Spinning 45min med Lina
Onsdag - Bodystep 1tim (tro det eller ej)
Torsdag - Crossfit 1tim med Lisa och Hannah
Fredag - Spinning 45min med Lina
Lördag - Gym (frivändning/benböj) eller Spinning 60min eller Crossfit 1tim?
Söndag - Ledig eller kanske ett lätt simpass innan jobbet.


Om man jämför förra tentaperioden med denna kan man sammanfatta den kort:
INGEN MARCUS. Mindre godis ätande. Mer träning. Förhoppningsvis så kommer jag klara seminarierna och tentan galant precis som sist. Men saknar min pluggkompis, men inte super långt kvar tills du kommer tillbaka. Har Marcus nån koppling till godiset och träningen tro?!


Dagarna här framöver innehåller tentaplugg: ORTOPEDI från morgonen till kvällen. Hoppas att motivationen håller i sig, men måste försöka släppa det på kvällarna eftersom jag sovit dåligt de senaste två dagarna. dessutom är jag inte alls trött nu men som sagt skulle behöva sova.



Kommentarer
Postat av: HANNAH

Du är så duktig Saga med allt! Träning, plugget och att hålla hoppet uppe på topp!! Fortsätt så :)

2011-10-18 @ 23:24:09
URL: http://www.hannahborg.se
Postat av: HANNAH

Du är så duktig Saga med allt! Träning, plugget och att hålla hoppet uppe på topp!! Fortsätt så :)

2011-10-18 @ 23:24:21
URL: http://www.hannahborg.com
Postat av: Catoseline

This is a truly fantastic site, which I stumbled upon through google, I must say it has been a pleasure viewing this site and I am very happy that I found it, excellent content, keep up the good work and good luck.

2012-08-16 @ 07:01:05
URL: http://catoseline.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0