2011-10-04

Effektivaste dagen på länge!
Morgonen började 6.00, slängde in två tvättmaskiner. Cyklade sedan till gymmet för spinning 45min med Lina. Därefter hem, en ny tvättmaskin, dusch och andra frukosten. Allt detta innan klockan 10. Därefter en lugn stund innan jag mötte gruppen i skolan för skrivning av grupprapport. Effektiv pluggning 12 till 15.30 med ett par skrattanfall. Sen blev det att cykla i solskenet till badhuset för andra träningspasset för dagen. Blev 4km på 1tim 20min, lite fart inspirerat. En cykeltur förbi ICA kvantum och sen hem för matlagning. Nu har jag inte gjort ett skit på 3timmar. Helt slut i kropp och huvud. Hoppas på godnattssömn!


Dagen började otroligt konstigt innan klockan ringde imorse. Jag drömde att klockan ringde och jag gick med tvätten till tvättstugan. Därefter är det lite grumigt men sjukt konstigt för sen ringde klockan och jag trodde jag redan varit iväg med tvätten men tyvärr stod den i hallen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0