Massage

Diplomerad Massage Terapeut - Saga Hjalmarsson

Nu är det såhär att jag bestämt att jag ska göra 5 massage behandlingar gratis sedan kommer jag att ta betalt. Detta eftersom jag måste betala av massagebänken och det är som ett arbete på sidan av studierna. Jag gör Helkropp (60min) eller delar av kroppen (20-30min). Jag har inte bestämt priser ännu för de olika behandlingarna. 20min kommer ligga runt 50-100kr, 60min ungefär 100-200kr. Som sagt kommer att bestämma det inom snar framtid.

Behandlingar
- Helkropp
- Rygg
- Nacke
- Rumpa
- Ben framsida och baksida
- Fot
- Bröst plus arm
- Ansikte

Boka tid genom att skicka ett sms, ring eller skriv ett meddelande här eller på facebook. Men som sagt de 5 första kunderna får en behandling gratis. Eftersom min massagebänk åker direkt till Kristinehamn gäller skolans metodsalar. Men som sagt hör av er, säg en datum och tid så ska jag se om jag är ledig.
Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0