2011-11-27

Första advent!
Ljusstaken är uppe, julstjärnan är vattnet och lite snö på marken.

Igår var det födelsedagsfirande av Hanne som fyllde 20år i fredags. Hade en grymt rolig kväll, länge sedan jag SKRATTADE så mycket på en förfest. "Chippong" är ingen lek för mig, jag skrattar för mycket. Super god hemmagjord prinsesstårta som Hanne gjort. Sen utgång på STUK, inte jätte mycket folk men kul hade jag. Sen blev jag o Hanne hungriga så vi gick ner till Bunkern och åt varma mackor och snackade med trevliga människor! Fick sällskap påvägen hem, mycket trevlig promenad men sjukt halt. Men Malin jag har inga blåmärken eller frakturer. Som sagt en lyckad kväll!

Idag blir det jobb såklart, medan dem andra i klassen ska ha adventsfika. Hmmm... jaja, får tänka att jag äter mindre onyttigheter. Jag drack första julmusten igår. Jag skulle vänta till 1 dec, men tycker ändå jag varit duktig eftersom apotekarnas julmust har funnits överallt i typ mer än 1 månad. Dessutom blev det en lussebulle också.

Träningsveckan
Måndag - Spinning 75min
Tisdag - Spinning 45min
Onsdag - Bodystep 60min
Torsdag - Spinning 60min
Fredag - Spinning 45min
Lördag - Crossfit 60min

Jag tänkte nog börja med gymträningen igen denna vecka. Ska försöka träna så mycket som möjligt, planen ser ut som följande:
Måndag - Gym + Spinning
Tisdag - Spinning
Onsdag - Crossfit
Torsdag -  Spinning eller Crossfit
Fredag - Spinning + Gym
Lördag - Crossfit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0