2011-11-25

Igår var det en månad kvar till julafton.
Vilket betyder 19 dagar kvar tills jag är hemma för jullov!
Nedräkningen kan börja.

Igår masserade jag Hannah, tror jag blev godkänd av henne, Eller? Därefter blev det Neurologi hela eftermiddagen fram till träningen (Spin 60min). Idag började jag med spinning 45min, duschat, andra frukosten och nu diskat. Jag har tänkt mig att ta en powernap för att sedan sätta mig med Barnrehabilitering inför dagen föreläsningar. Ikväll blir det träning förhoppningsvis och sen mys framför en film. Sjukt irriterad att Vampire Diaries inte kommer ut förrän 6 januari! Inte okej! Imorgon Crossfit på morgonen, senare blir det firande av Hanne med förfest och kanske utgång på STUK.



Första bilden är från 17 nov 2008, saknar frisyren och färgen. Hmm.. Andra och tredje bilden är från jul 2009. Fjärde november 2010. Femte bilden från september 2011. Galet, lite har jag förändrats!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0