2011-11-06

Kakmonstret är här och har gjort min helg galet bra och jag har henne kvar i tre dagar till!!!
Jag har konverterat till emo-världen och kommer aldrig vända tillbaka.





Och i som trodde jag var stel, det har ändrats!


Träffat nya människor, skrattat och dansat vilket kan sammanfatta fredagen på ett bra sätt.


Imorgon är det en ny vecka som startar med massage 10-15-16.15. Tisdag är det 8-15-14.30 föreläsningar. Onsdag ledig och sista dagen ska spenderas med Matilda som sedan ska åka hem. BLÄ! Torsdag - Söndag inga föreläsningar utan MASSAGEKURS och Joanna ska sova hos mig. Vad ska man säga, det kommer nog bli en bra vecka!

ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0