tentaperiod 1

Narkoman, beroende, kalla det vad du vill.
Jag älskart!

Tentaperiod 1 avklarad! På lördag är det tentaröj, vad det nån som sa all in?!

Idag har jag varit helt ledig från pluggandet, rättare sagt hela helgen. Två nya kurser börjar till veckan, så i helgen tänkte jag träna, festa och ta lite kort. Saknar att fotografera men jag har inte haft tid, konstigt!

Igår blev det simning efter etiktentan, 6000m faktiskt. Sen blev det en kväll med tvätten, inte kul, men behövligt! Idag tog jag sovmorgon innan jag drog till gymmet för ett benpass. Därefter blev det en stund på Stadium för att köpa ett par nya löparskor. 1499kr eller 899kr?! Grå/gröna eller Vit/lilarosa?! Det fick bli det billigare och de rosa och pappa var världens gulligaste som hjälpte mig lite. Sen hem för lite lunch innan det var dags att dra till badet för ett litet pass hade jag tänkt mig. Men det blev 6000m och 2,5 timme simning. Jag simmade 4000m själv innan simklubben kom och då var det syra, 4*100m @10
(1.13.7; 1.13.4; 1.13.7; 1.14.1)
Helt okej tider, men det finns mer att ge!

Imorgon blir det ett hårt pass på gymmet, löpning och kettlebells kanske. Sen om det är fint väder fotografera lite för att sen göra sig i ordning för tentaröj! Vi får se var kvällen leder men söndag är återhämtningsdag så ingen träning, eller?!

Här kan man va! Eller?!

Jag längtar till april. 1 april, och detta är inget skämt, flyttar jag till egen lägenhet på Vänortsvägen på Porsön. Det ska bli så skönt att inte dela lägenhet, LÄNGTAR! 16 april kommer jag hem till Östersund för lite "påsklov", ska bo hos Emma. Det blir nog en del simning med tanke på att NM är i början av Maj. Men blir att umgås med udnerbara människor. 21 april kommer mamma upp och vi far vidare till Storuman. Där blir det en par dagar av att träffa släkten och fira påsk, precis som vanligt! Sen den 27 april börjar föreläsningarna igen. LÄNGTAR!!

Nu ska jag sova, för att vara utvilad inför träningen imorgon!
Godnattpuss 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0