tenta

Jag gillar att prata med mig själv för jag får alltid så bra svar!
"Kunde jag pluggat mer? Ja det kunde du säkert men nu gjorde du inte det." eller kanske
"Har jag pluggat på rätt saker? Förmodligen inte, men i så fall kan du nåt annat." eller kanske
"Varför gör jag det här? Öhhhhhhh, för att du vill kanske?!"

HAHA! Tentan är avklarad och jag har tagit en simtur med Therese.
Jag fixade nog tentan, jag känner mig lugn nu!

Förresten vill jag bara ursäkta mitt lilla skät om Japan och osmos. Det var lite väl långt även för mig. Men man har sån dålig humor när man pluggar 7-10 timmar varje dag i två veckor.

Nu ska jag göra mig i ordning för att dra till Eli & Lina.
Ha det gött och glöm inte Här kan man va!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0