ARMEN

"Jag kan Pollux, Index och Digiti Minimi. HAHAHAHAHA!"
Klockren kommentar av Marcus C efter några timmar av pluggande av armen!

Idag tog jag är risk, vårjacka och converse. Haha, lätt värt det! Märks inte att jag bor så högt uppe i Sverige. Vi är påväg mot våren, men många säger att jag inte ska hoppas allt för mycket. Men man kan alltid drömma! Däremot måste jag säga att jag är stolt över mig själv för att inte halkat idag, shit va hallt det är.  
Idag har jag suttit i anatomirummet i 7 timmar, pluggat armen med Marcus! Jag tror faktiskt vi äntligen fixat det. High five för oss! Hann med ett gympass, har försökt att vila handen i ett par dagar nu. Men det blir inge bättre, så fort jag belastar handleden gör det jätte ont. Jag tror det är en inflammation i nån muskel, en extensor kanske :P Får väl ta och kolla upp det där.

Vi närmar oss den 18 mars, bara 15 dagar kvar idag! Innan dess ska jag kunna MÅNGA muskler, skelettdelar, ligament, artärer och leder + nervsystemet och cellen/vävnader. Asså shiiiiiiit! Längtar inte till denna tenta asså. Nu är i alla fall seminariet inom motorisk kontroll/utveckling/inlärning klar, nu blir det verkligen anatomirummet varje dag. Det är i alla fall tanken, och det är tanken som räknas!

Nu måste jag sova så jag orkar upp imorgon då det blir anatomirummet igen!
Ha det gött och glöm inte (andas)........
Här kan man va!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0