UNDERBARA SOL

Nu har jag kommit fram till det
Jag älskar dig!

Onsdag
Simning 1tim 15min - 3000m
40*50m teknik frisim
10st distanspaddlar med snorkel
10st fenor med snorkel
10st powerswim med snorkel
10st frisim

Simning 1tim 15min - 3500m
Blandat, fart 2, genomsim.

Jag vet inte, träningen kändes helt meningslös idag. Egna pass idag, och som sagt kändes väl bra tekniskt men motivationen fanns inte! Jag får försöka hitta den. Däremot var jag glad idag, solen och värmen har kommit till östersund. 19 grader i skuggan när jag lämnade lägenheten imorse klockan 7.00 och nu när jag kom hem 20.30 så var det 23 grader i skuggan. JAG ÄLSKAR SOLEN! Har nog fått en liten bränna idag :) Eller rättare sagt röd färg enligt Paula.

Imorgon har jag sovmorgon, ÄNTLIGEN!
Men nu blir det en film och sen dejt med kudden!

17 grader i Västerdalälven just nu! 15.6 grader igår morse. Det går åt rätt håll!

Kommentarer
Postat av: Susanne

usch, jag hatar solen! iaf när man jobbar... var alldeles för varmt idag!

2011-06-29 @ 21:56:45
URL: http://susannepersson.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0