Sommarlov

Hur ska jag klara mig utan er i 3månader?!
Jag kommer dö!!

Sista tentan, kompletteringar inlämnade och avslutningsfika med klassen. Blev några härliga dagar innan jag åkte hem till Östersund för sommarlov. Åkte från staden där solen knappt går ned till staden där sommarn kommit till. Jag kan inte fatta att jag har redan gått klart första terminen på sjukgymnastprogrammet. Det var nära att jag inte ens sklle åkt till Luleå. Då hade jag missat "benjamin", palpation, gympapass, klassfest, tentaröj, Roffe, "halv 8 hos mig", pluggandet med Marcus C., skrattanfallen med Åsa och så mycket mer. Ser fram emot resterande tid med klassen, däremot förtjänar vi sommarlov!

Flög till Östersund den 1 juni, det är skillnad mellan 1.5tim flyg eller 12tim tåg! Jag föredrar FLYG! Solen sken, blå himmel och varmt. Kunde inte bli så mycket bättre! Spenderade dagen med att åka runt med Towa för att gratta killarna som tog studenten. Mysigt!! Sen blev det fest med hela IVP. Vilket härligt gäng, saknat er grymt mycket! Avslutandes på Oscars med tacos och fest! Bra start på ett grymt sommarlov!

Idag har det blivit frukost/lunch med Åhlander och Mukka. Därefter en lång promenad med Marcus N. i solen! Känner att sommarn börjat bra och kommer bli ännu bättre!

Ha det gött och glöm inte HÄR KAN MAN VA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0