Saknar er

Saknar mina sjukgymnaster!
Hur ska jag klara mig utan er till den 29 augusti?!

Lördag
Simning - 2tim: 4000m
30*50m fokus bålstabilitet fart 2

Lugn helg startas med simpass. Därefter blev det en powernap på 2TIMMAR! Shit, är något fel i kroppen eller är jag bara trött efter veckan? Det får inte vara nån förkyldning, jag vill inte och har inte tid! Ignorera, JAG MÅR PRIMA BALLERINA! :)

Jag saknar filmkvällarna med Marcus, Jag saknar mina pratstunder med Matilda, jag saknar Åsas skrattanfall, Jag saknar Carolinas sång,  Jag saknar Malins härliga dialekt, Jag saknar Hanne's dialekt, Jag saknar saknar saknar saknar saknar saknar saknar saknar saknar saknar saknar saknar saknar saknar saknar saknar saknar er alla!


Kommentarer
Postat av: Lina

vi saknar dig med!! eller vi få som är kvar i Luleå... Så typ jag och Josse. Haha

2011-06-19 @ 11:24:19
URL: http://ljlindgren.blogspot.com
Postat av: HANNAH

Jag saknar dig med Saga!! Ditt skratt!!!

2011-06-22 @ 16:48:09
URL: http://www.hannahborg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0