Sjukgymnasterna

Träningsvärk, bland det bästa jag vet!
M. pectoralis major, M. serratus anterior, M. obliquus externus abdominis och M. tricepts brachii.

Äntligen fredag, myskväll med klasskamraterna hos Malin. Tacos, glass och härliga människor. Imorgon blir det klassfest, all in! Första festen i Luleå, vi får väl se hur den slutar.

Saker jag ska hinna med i helgen
- Gymma
- Hitta tvättstugan
- Tvätta
- Lära mig bålens skelett och muskler
- Städa
- Laga ett antal matlådor

Trivs allt mer här uppe i norr. Seperationsångesten börjar försvinna något. Sjukgymnast programmet är precis vad jag vill läsa. En aningen mycke nu, men det är så intressant så det gör mig inget. Klassen verar grymt rolig, många skratt ikväll! Men saknar så klart Östersund, men ja... något besök ska jag väl hinna med innan sommarn.

Godnatt och söv gött!
Här kan man va! :) Eller hur Marcus?

Kommentarer
Postat av: Hanna

ååh, vad skönt att du börjar trivas ^^ lycka till tjejen :)

2011-02-05 @ 14:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0