Osynlighet

Asså hur coolt hade det inte varit om man var osynlig!
Antingen får jag skaffa osynlighetsfärg eller sno Harry Potters mantel.

För då kan man säga att man är här men man egentligen är där. Eller så är man där och säger att man är där men ingen tror på en och så skrämmer man skiten ur dom! Mohaha, jag har en plan!

Asså jag pluggar alldeles för lite för mitt eget bästa! Jag vet inte hur jag kom in på osynlighet, tror det var något jag o Marcus diskuterade igår.

Imorgon kommer jag ha så ont i mina armar, körde bodypump idag. Det var länge sen sist, så hoppas på mycket träningsvärk imorgon. Det kommer nog kännas i m. bicepts och tricepts brachii, m. rhomboideus major och förhoppningsvis i m. rectus abdominis. Det kommer säkert kännas på nåt mer ställe, så efter föreläsningarna blir det att träna bort träningsvärken.

Nu har jag inge mer att informera om, livet leker! Imorgon föreläsningar och träning, kanske en sväng till badhuset? Who knows?! Om det är fint väder kanske man dammar av kameran, saknar bilder från Luleå faktiskt!

Här kan man va!

Kommentarer
Postat av: klara

nu börjar du bli riktigt knasig Saga!!

<3

2011-02-08 @ 14:59:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0