Melodifestivalen

Hur kunde jag lämna dig?!
Min underbara säng, jag saknar dig!

Ett melodifestival fält innehåller:
- En flickfavorit
- En från idol
- Pappas dansbandsfavorit
- En artist som ställer upp varje år men vinner aldrig
- En låt man inte förstår hur den får ställa upp överhuvudtaget
- En låt man kan texten till efter att ha hört den en gång

Jag kollade på melodifestivalen igår. Komiskt att den enda lördagen då jag verkligen inte har nåt annat att göra och inget annat bra på tvn, då ska Erik Saade vara med. Jag är verkligen inget fan av honom. Vad tusan var det för låt då?! Passar jätte bra i radion, allting fundera på radion men i melodifestivalen?! Vilken av låtarna passade i melodifestivalen? Kan i allafall nämna två låtar till men de gick inte vidare så.
Som sagt inget bra på tv igår. Slog över till gaygalan där jag fastnade en stund. En man utan tröja i ett badkar, man kan ju inte byta kanal då! Men sen kom Tommy Körberg och sabbade allt.

Nu ska jag försöka plugga, men disiplinen är låg. Sen blir det att bänka sig framför tvn inför herrarnas slalom, alla fyra svenskarna ligger bland de 8 bästa! Men tyvärr har jag en magkänsla att två kommer åka ur. Hoppas verkligen jag har fel!
Ha det gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0