Här kan man va!

Att vara eller inte vara... HÄR! Det e frågan...
Vi e bäst, ingen har sån humor som oss!

Helgen är över, men livet har kommit in på rätt spår. Myskväll med klassen, fest med klassen och återhämtningsdag med glass och tvättning. En grymt bra helg och trivs allt mer här uppe i Sverige.


Klassfest hos Lina & Eli, grym bål, skrattanfall med Ida, STUK och dans hela natten! Och ja, det blev såklart en shot Jäger inne på STUK. Trodde ni jag skulle klara mig utan? :) Jag får tacka SJUKGYMNASTERNA för en grym kväll alltså, sjukt härliga människor!
 


Söndagen bestod av sovmorgon, tvättning och glass! Var lite orolig över tvätten där ett tag, men jag är ganska grym så det löste sig tillslut. Okej kanske inte var min förtjänst utan mammas, men det var ju jag som ringde henne och tryckte på de knapparna som hon sa. Så lite grym är jag! Sen har jag bara suttit framför datorn och tvn. Det är riktigt RIKTIGT illa!

Jag längtar nästan till att föreläsningarna denna vecka. Jag pluggar ingenting på helgen, inte okej! Så imorgon tror jag vi börjar 13.00 så blir att sätta sig i skolan klockan 10 för att vara lite duktig. Efter föreläsningarna ett långt pass på gymmet! Jag har fortfarande mitt mål i huvudet, Josefin Hjelte vet vad jag menar. 10chins innan Vansbrosimmet i Juli! Ja jag vet, lite orealistiskt men det måste ju vara utmanande!!

Till er där ute som undrar hur det är med mig:
Jag trivs nästan som fisken i vattnet, saknas lite vatten men det kommer snart, det regnar ju ganska ofta i Sverige!


Dessutom måste jag sätta in ett citat av Marcus Nyberg
-"Att vara här, är som att vara där, om där vore här. Men om där vore här så vore det inte där, utan här. Därför kan man aldrig vara där, men istället alltid vara här. Det är dock bara jag som kan vara här. Alla andra, får hålla sig där! Glöm aldrig att det är såhär, och att här kan man va!"

I en klass för sig! Galet, grymt och sjukt bra!!



Här kan man va!


Kommentarer
Postat av: Susanne

du trivs bättre och bättre i lule för varje dag du är där. och du glömmer oss i östersund mer och mer för varje dag... Du kommer aldrig mer komma hit, du kommer glömma att du har varit här, så är det!

2011-02-07 @ 20:10:00
URL: http://susannepersson.bloggplatsen.se/
Postat av: Mackan

Sant, saga Kommer nog aldrig mer tillbaka, vi är allihop bortglömda om en vecka :o

2011-02-07 @ 21:39:25
Postat av: Mackan

Eller, näe.. Hon kmr alltid att komma ihåg Östersund, jag lovar :)

2011-02-07 @ 21:42:03
Postat av: Saga

lova inte för mycket nu Marcus! börjar faktiskt glömma er där hemma,speciellt dig och Suss. Kommer inte ens ihåg hur ni ser ut ju ;)

2011-02-09 @ 00:02:44
URL: http://sagansaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0