Nyårsafton

Gott nytt år! Jag har haft många härliga stunder 2011 och hoppas på lika många och fler 2012. Träffat många nya och underbara människor! Tack mina vänner för att ha gjort 2011 till mitt bästa år hittills! 

Årets överraskning: Intagen på Sjukgymnastprogrammet 19 januari.

19 januari, onsdagen vid lunchtid mellan två föreläsningar på Mittuniversitetet
- "Vi har en plats ledig för dig på sjukgymnastutbildningen här på Luleås universitet. Kan du komma på fredag morgon?". Ringde mamma, prata med Patrik, avsa min lägenhet, avslutade stuiderna i Östersund, försökte hitta boende och resbiljett, hitta ersättare på jobbet och ta farväl av underbara människor! Sen flyttade man upp till Luleå vilket blev årets beslut!


Årets nykomling: Marcus Christoffersson

- Världens bästa plugg/film kompis! Glömmer aldrig bort första tentaperioden under muskel/nervsystem/cellens tentapluggande. Snickers, Skratt och Underarmen! Vilken tur jag hade som hade dig, hade varit så tråkigt utan dig!

Årets vän: Emma Håkansson
- Du är en vän för livet, saknar dig så grymt mycket! Jag måste komma och bo hos dig snart igen, så mysigt som vi har det. Du betyder mer än du kan ana, även om det är drygt 60mil mellan oss så tänker jag på dig minst varannan dag. Jag kan inte glömma firandet av min födelsedag, du gjorde den kvällen till en av de bästa kvällarna för i år! Du gör min dag bättre (ANDAS) och roligare! Men Caroline Ljungqvist bidrar med en stor del hon med, det är nästan så jag inte kan (ANDAS) andas. HAHA, skrattar bara vid tanken på er! Jag kan inte beskriva vad ni betyder för mig, så jag avslutar med det! <3


Årets citat : Här kan man va! Men man kan inte va här och där samtidigt!
- Får tacka Marcus Nyberg för uppmuntran när jag flyttade till Luleå.

Årets tanke: "Kunde jag pluggat mer? Ja det kunde du säkert men nu gjorde du inte det! Har jag pluggat på rätt saker? Förmodligen inte, men i så fall kan du nåt annat! Varför gör jag det här? Öhhh, för att du vill kanske!!"
- Tentaplugget får fram alla möjliga tankar. Detta var nog den bästa från min sida.

Årets fest: Födelsedagsfirande i Östersund med Emma, Carro, Markus, Robert och Sofia eller LTU 40år.


eller

Jag vet inte vad jag skulle välja! Jag var med underbara människor och jag kan inte bestämma vilken som är bäst!

Årets träningsform: GYMMET!

- Fysträning med SK Ägir och Johnny. Ryck, stöt, frivändningar, latsdrag, benböj, militärpress... JAG ÄLSKART! Nu när Towa kommer till Luleå till våren så kommer vi kötta på gymmet, ja minst en gång om dagen! HAHA!

Årets minne: Sista träningen med SUMSIM, gråtkalas!
- Går inte förklara hur det påverkade mig, ni är grymma och galna. Kommer alltid komma ihåg den sista träningen och ni vet varför!

Årets film: Something borrowed

Årets låt: Veronica Maggio - Jag kommer
- Kommer ligga nära hjärtat mitt, resten av livet!

Årets maträtt: Sagas äggröra
- Kan väl säga att jag aldrig ätit så mycket ägg som jag gjort i år. Herregud!

Årets dryck: Vinet, Fair and Square

- Inte lika bra som Jäger, men jag har haft ett par galet bra kvällar. Kommer ihåg lite av dom i alla fall!

Årets händelse: Blivit faster!
- I juni 2011 blev jag faster till Nils, en riktig goding!




Göteborg med Carro & Ida, "Mosat ägg och cola", Diplomerad massör, Halloween, Tentafester, TENTOR, Ångest, Panik, SKRATTATTACKER, Halv 8 hos oss, Träning, Spinning, Sommarjobb SK Ägir, Påsk... Det finns så mycket mer att berätta om året men det går inte att komma ihåg allt!





Kommentarer
Postat av: Emma

Fiiinaste fiiinaste älskade Saga! Jag blev alldeles tårögd när jag läste ditt inlägg!Det finns inte ord för HUR MYCKET jag saknar dig! <3 <3 <3 Du ÄR GULD värd hjärtat! HOPPAS vi ses snart!! PUSS OCH KRAM!

2012-01-01 @ 22:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0