Hemma

Nu har jag varit hemma i en vecka och har 5 dagar kvar!
Sen blir det att bege sig till norrländska skogarna för att fira morbror 50år och nyår.

För en vecka sedan flög jag och Menel ner till Arlanda, tog sedan bussen in till Stockholm centrum där jag tog en lunchfika med Emilie. Efter några timmar blev det tågresa hem till Krillehöllan, ingen försening med SJ. GALET! Väl hemma får man pappas kotletter och potatis. Dessutom en julklapp i förskott, ny dator. Min gamla var i slutskedet av livet, så tusen tack! Massagebänken hade kommit, mycket fräsch och bra bänk.
Nu har jag ätit kebab, riktig kebab! Varit i Karlstad med mor min, IKEA, Bergvik och Centrum. Lussebullsbak á la Kicki/Saga. Mysfika med Cassandra. Cassandra klippte till mig igår, blev mycket nöjd! Haft ett antal massagekunder, har 8st imorgon! Simmade ett pass med gamla klubben, vattenpolo fick avsluta passet!

Pappa och jag köpte julgran igår så idag ska jag pynta den innan folk kommer för att fira pappa som fyller år idag. Dessutom ska jag slå in lite julklappar, kan ju inte ha dom liggande överallt när folk kommer på besök. Min brorsa kommer hem imorgon och min syster kommer på fredag. Tycker dom kan skynda sig så jag får träffa dom lite innan jag åker igen. Längtar till julafton, vi har ju två små barn i familjen nu och det ska bli så mysigt!

Nu måste jag göra mig i ordning för att få något gjort idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0