Dan före doppardan

Julafton imorgon, hmmmm..
WHAT?!


Före


Efter klippning av Cassandra och färgning av Olivia.



Sammanfattning av dagarna: Skaffat nya iPhone 4S, försökt läsa massa kapitel inom Psykiatrin, bakat lussebullar med mamma, Nils min av Kiwi, simmat med KrSS, slagit in julklappar, klätt julgranen och kokat knäck. Jag har fortfarande glömt att ta bort på massagebänken så får ta det senare. På något sätt är det julafton imorgon, förstår inte hur jag kunnat missa det. Ikväll ska syster med familj komma hit, julskinkan ska göras och provsmakning av diverse julmat.

Jag önskar er en God Jul och hoppas ni får underbar julafton.



Julstämningstips - http://www.youtube.com/watch?v=WCDlqyCJLh4

Kommentarer
Postat av: HANNAH

tro mig, pluggar inte mkt haha ^^ hoppas du haft en underbar julafton :) riktigt fint, håret alltså :)

2011-12-24 @ 20:24:08
URL: http://www.hannahborg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0