2011-12-11

Tredje advent! 3 DAGAR KVAR TILLS JAG ÄR HEMMA!
Massage, Parkinson sjukdom, jobb och myskväll!


Sista helgen i Luleå innan jullovet. Fredagen bestod av julsittning och Woodstock. Det var en riktigt bra kväll, lugnt men roligt tack vare klasskamraterna. Julbordsbuffé, julklapp av tomten, live musik och våfflor!


Lördagen bestod av skidor på tv och filmer. En väldigt tröttsam lördag, gjorde inget vettigt men det behöver man ibland. Idag ska jag plugga massagefrågor och lite neurologi innan jag ska till jobbet för sista gången innan jullov! 3 dagar kvar innan man är hemma, ska bli så gött att komma hem. Jag är less på att laga mat! Jag skrev att om 3 dagar ligger jag hemma i min gamla säng, i samma gamla rum och i samma gamla hus. Pappa var då tvungen att rätta mig: Det är inte riktigt samma säng elller samma gamla rum men det är samma gamla hus!


Träningsveckan
Måndag - Gym 2tim
Tisdag - Spin 45min + Crossfit 60min
Onsdag - Ledig
Torsdag - Gym 1tim + Spin 60min
Fredag - Spin 45min


Det blev inte så mycke träning denna vecka men i Onsdags var jag tvungen med ledigt, hade sån sjuk träningsvärk! Till veckan blir det inte mycke träning:
Måndag - Gym 2tim + Pass
Tisdag - Spin 45min + Rörelseträning
ONSDAG - FLYG OCH TÅG HEM!


Kommentarer
Postat av: HANNAH

Oja! Saga du får uppdatera mer, hålla en uppdaterad under jul :)

2011-12-15 @ 17:56:20
URL: http://www.hannahborg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0