2011-12-04

Andra advent!
10 dagar kvar tills man är hemma i Krillehölan.

Trevlig kväll igår, fest i Hälsokällan med T1 och T2. En stämplad tå (jävla helvetetsklack som träffa lilltån), dans, skratt och varma mackor. Nice! Nästa helg är det julsittning så det blir en lugn och fin kväll, ska ha en vinröd/lila klänning. Det ni! Men nu liggar allt fokus på träning och plugget!

Redovisning Kost 6/12
Seminarie Geriatrik 7/12
Examination Massage 13/12
Tentamen :Neurologi, Neuropsykologi, Psykiatri, Barnneurologi 9/1 - 2012
BK rapport 13/1 - 2012
Hälsopromotionsrapport 13/1 - 2012

I veckan ska jag försöka plugga som en galning. Gått igenom alla tentaområden och sammanfatta dem, fixa redovisningen och seminariet. Men som sagt börja med Psykiatrin skulle ju vara bra.


Träningsveckan v. 48

Måndag - Spin 75min
Tisdag - Spin 45min
Onsdag - Crossfit 60min + Spin 30min
Torsdag - Zumba 60min
Fredag - Spin 45min
Lördag - Crossfit 60min

Denna vecka blir det spinning, crossfit, gym och rehab av handled. Har så grymt ont i handleden, vid en dorsal extention. Testar med några övningar och blir det inte bättre får jag nog kolla upp det. Det har ju kommit och gått lite hur som helst under de senaste 2 åren. Men nu är det värre än tidigare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0