2011-12-01

Första december!
Julmust, lussebulle och Ensam hemma. UNDERBART!

Första och förhoppningsvis sista Zumba passet idag. Hela min träningsdag har varit sämst. Kommer till gymmet, försöker mig på några ryck-lyft. Känns behagligt, kom ändå upp på 3rep. 27,5kg. Sen iväg på zumba med Carolina och Ida. Inte riktigt min grej, fick mig ett par skratt åt mig själv och mina okoordinerade rörelser och förvirring. Lite halv trött efter passet går till crossmaskinerna (skidskytte på tv), tv4 suger hårt. Hade inget ljud på så vet inte hur kommentatorerna är men reklam hela tiden.. Går snabbt därifrån för att köra lite stöt-teknik (ett specifikt styrkelyft, inget annat), får sjukt ont i handleden precis vid första senfacket. Strålar ut i någon sekund i tumme och pekfinger. Så var det gympasset slut. FAN!

Imorgon bitti blir det spinning 45min sen till stan och handla lite inför helgen samt en klänning till julsittningen. Sen föreläsningar 13.00-16.15, sista föreläsningarna denna termin. Sedan ett gympass (förhoppningsvis), antingen friavikter eller maskiner beroende på hand. Sen hem och slappa, kanske idol-mys med klassen.

Nu sova jag. Jag har faktiskt somnat innan 21.30 två dagar denna vecka. GALET duktig, synd bara att jag varit pigg runt 5.00 men så kan det vara. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0