2011-08-25

Vad ska jag säga?
Jag har verkligen saknat Lule!

Tåget till Lule var bara 40min försenat. Måste sett otroligt roligt ut när jag försökte sova på två säten, ville inte betala för liggvagn. Ny upplevelse, smidigt som ett kylskåp. Har nu fyllt kylskåpet med mat, använt min säng och träffat grymma klasskamrater. Blev en fika på uni:k igår med Åsa, Lukas, Lina och Christian. Dessutom kom Josefine, Ida och Lisa en sväng. Därefter blev det film hos Lina, Kill Bill. Så nice! Idag blev det sovmorgon, älskar mina kuddar!

Imorgon blir det att handlar två ramar och alkohol till helgen, dessutom hämta ett paket med grejer som mamma och pappa skickat upp. Blir nog en grym helg, träffa alla igen och det blir nog några shotar också.
På måndag börjar studierna igen, utan Marcus och Matilda. Hur ska jag klara mig utan er?

Tack Östersund för denna sommar. Jag har haft det underbart! <3

Födelsedagsfirande med härliga människor





Grymt härlig bild på Emma! Underbar tjej som man bara kan älska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0