2011-08-13

Jag lever, hade bara en väldig svacka igår kväll.

Öroninflammation i vänster öra sen i tisdags och öroninflammation i höger öra sen igår kväll. Nu har jag varit och fått penicillin. Så nu hoppas jag på att bli bättre, hoppas jag höra ordentligt snart så jag kan lyssna på musik igen.
Nu är det helg och jag har kommit på två saker. Jag får gå in på facebook imorgon och nästa söndag fyller jag 21år. Sinnessjukt! 5 dagar arbete kvar. 10 dagar kvar tills jag far upp till Luleå, det blir enkelt att välja tåget nu i alla fall. 300kr på läkarbesök och penicillin plus att flygresor är ingen hit för mina öron på ett tag. Tack gode Gud att det finns filmer.

Nu blir det att ligga framför tvn och återhämta mig så jag kan njuta av sista veckan i Östersund.

Kommentarer
Postat av: Lina

Woop! Skönt att du fick penicillin. Miss you!

2011-08-13 @ 12:34:52
URL: http://ljlindgren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0