Vänortsvägen

Jag hatar dig men jag älskar dig! Du är mitt liv, du är där när jag pluggar, när jag ska sova, när jag har en dålig dag, alltid! Jag har saknat dig så!

Nu är jag nyinflyttad. 
I fredags, 1 april, vaknar jag till ett sms. Det första jag gör att blir totalt lurad av Therese Beckman! Det är konstigt att när man är ledig vaknar man så jäkla tidigt jämfört när man ska till skolan så kommer man knappt upp ur sängen! Galet!! Men hämtade nycklarna till lägenheten, flyttade alla grejer och packa upp! Dessutom hade jag problem med kylen/frysen så jag ringde pappa för att höra vad jag gjorde för fel. HAHA, kan ju säga så här: Kylen har också en kontakt! Sen ringde Lukas och undra om vi skulle dra till Storheden för storhandling. Och visst blev det storhandel, kom hem med 6 kassar. Vi fyllde en hel taxi med kassar, haha! Senare på kvällen kom Carolina och Lisa och vi hade lite girltalk, riktigt mysigt!!
Första natten i nya lägenheten, somna på en gång! Lördagen bestod av att plocka lite grejer, hyra film och baka tårta. "Inception" var otroligt bra, OTROLIGT BRA!
Idag har jag handlat lite nödvändiga saker, tallrikar, matlådor, dukslag m.m. Sen har jag utfört mina tester, konditionstestet: Åstrands cykeltest och styrketesterna: Chins (5RM), Dips (5RM) och Plankan (max). Åstrandstestet gick sämre idag än i fredags då jag låg på 3.5l/min i maximalt syreupptagning men idag låg jag på 3.0l/min. Jag gick från mycket hög till hög medan testvärdet från genomsnittligt till mycket låg. Konstigt!
Sen på Chins fixade jag 5 rep med hjälp vikt på 55kg, inte okej asså. Dips 5 rep med vikt 41kg. Och plankan totalt 2.02min. KATASTROF! Så nu jävlar ska jag träna!
7 veckors hårt träning börjar imorgon bitti klockan 6.30. Det blir ett simpass och ett spinningpass! Så nu måste jag sova för jag ska upp tidigt och sömn är visst bra för kroppen!

Snart är det den 16 april, LÄNGTAR!!!!!!
Ha det gött och glöm inte Här kan man va!

Kommentarer
Postat av: syster yster

Wow! Jag är imponerad, var får du all energi ifrån? Låter f ö som du stortrivs i Lule! KRAM och trevlig helg!

2011-04-09 @ 11:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0