Sista dagarna

Våren har kommit till Luleå!
Halv 8 hos Lisa, grillning, skrattanfall med Åsa & Marcus, dugga, träning, skrattanfall med Lisa & Marcus, klarade etiktentan, vattengympa med klassen, Marcus slog mig på 25m frisim, träning, redovisning.

Den senaste veckan här uppe i Luleå väldigt kortfattat!
Men nu är det äntligen påsklov, 10 dagar, varav 5 1/2 dagar i Östersund och 5 1/2 dagar i Storuman. Vad jag längtat till det här. Nästan så jag har räknat timmarna. Nu är det exakt 7 timmar innan tåget går. Ska få träffa masssa underbara människor och bara leva livet! Kommer däremot sakna klassen jätte mycket, ändå är det bara 10 dagar! Sen är det bara 1månad och 2 veckor kvar innan sommarlovet! Kan du fatta det?! Jag kan det knappt!

Men i allafall kommer bo hos Emma i Östersund, ska bli så grymt! Jag ska jobba lite, simma lite men bara ha det bäst! Sen blir det som sagt att åka upp med mamma till mormor och hela släkten. ÅHHHH! Älskart!

Men nu ska jag väl försöka städa, diska och PACKA!
Ha det gött!

Halv 8 hos Lisa! Underbart god mat och härliga människor!



Grillning med sjukgymnasterna!



Här kan man va men snart är man där!

Kommentarer
Postat av: Hanna

5 ½ + 5 ½ = 11 !

2011-04-19 @ 23:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0