allt kommer bli bra, tillslut

Åh, jag hatar dig! Eller nej, jag älskar dig men du hatar mig. Varför har jag såna känslor som inte blir besvarande. Jag vill se dig varje dag. En kall vinter dag i Östersund vill jag bara vara med dig. Jag försöker glömma dig men det går inte. Usch, hela två veckor imorgon!
TVN HATAR MIG, VARFÖR FUNGERAR DU INTE????????

 
 
  

Ny raggningsreplik på krogen.
Hej, heter du Bok i efternamn?
Nej, vad då då?
Ja men tänk dig, Saga Bok.

Haha, ska börja med den på krogen! Tror ni att jag kommer hitta någon? Vet inte riktigt om det finns så många som heter Bok i efternamn som inte får vara släkt med Anna Bok. Henne tål jag inte!

Tillbaka till verkliga livet. Livet ja... hmm... vet inte riktigt vad jag ska säga om det. Livet är som en gungstol, den pendlar. Skjuter man på för hårt känns det som den ska tippa, men det ordnar sig tillslut. TILLSLUT!


Veckan har verkligen pendlat. Jag har mått skit dåligt, fysiskt! Vilopuls på 68, maxpuls på en arms fjärilsim fart 2-3, illamående, huvudvärk, feber, muskelömhet och jätte trött. Tog mig till sjukan i Fredags, hon tror det är en virusinfektion men tog alla prover de kunde. Vilket jag tyckte var bra, så det inte blir "Det är bara att gå hem och vila, det är säkert bara överträning". Jag har mått lite bättre psykiskt, vilket har behövts när vi börjat med en ny kurs: Träningslära B. Grymt intressant och jag känner att jag utvecklas för tränare för varje föreläsning. Däremot är det inte min starkaste sida att prata inför grupp och hålla i uppvärmning/uppgifter som inte är sammankopplat till simning. Aningen osäker och nervös men blir bättre och bättre. Har fått massa uppgifter som ska göra här framöver. Till exempel ska jag ha praktik hela vecka 46, ska observera min tränare. Så det blir simning, simning och simning i en veckas tid, vilket inte gör mig något! Det är nog bra att jag har praktik till veckan vilket gör att jag inte kan simma fullt ut, kanske kan få någon timme i vattnet i alla fall. Vi har inte fått resultatet från tentan, jag vågar inte änns tänka på det! Jag har ingen aning om hur det gick! De flesta i klassen gör sin praktik hemma, men jag bestämde mig för att stanna kvar här uppe. Vilket jag inte ångrar, synd bara att så många har åkt hem!

Åh, jag skulle behöva tvätta och diska men det är så grymt tråkigt! Den där jäkla tvn vill ju inte fungera heller, kan någon bara komma och gör mig lite teknisk. Eller bara fixa tvn, jag håller på att bli galen! Nej, jag är inte tvberoende, nej då!!!



Nu ska jag på dejt, min säng skriker efter mig!
Ha det gött! (INTE GOTT, UTAN GÖTT!)

Kommentarer
Postat av: Syster Yster

Trist att du mår dåligt,krya på dig nu, kramis!

2010-11-15 @ 01:00:52
Postat av: Klara

ta nya tag om kom igen, vet att du fixar att tackla dom där dåliga grejerna ;)

2010-11-17 @ 14:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0