varm dusch

Varför har du simglasögon? För att inte få vatten i ögonen.
Varför simmar du tantbröstsim? För att inte blötta ner håret!
Men hallå, du är i ett badhus!


Grymt tack Olivia för den nya utseendet på bloggen!


Nu ska det bli en varm dusch. Har städat i Lundstams idag, mycket skräp måste jag säga. Efter det en en sväng till badhuset för Masters träningen. Alltid lika kul! Idag har förkyldningen tagit ett nytt steg, tyvärr åt fel håll men det ska jag ändra på. Jag har för mycket roligt den här veckan. Imorgon blir det bullbakning och tentaplugg hos Jennie, plus lite simning såklart. Torsdag bara tentaplugg, plus tränarjobb. Fredag har jag psykologi tenta, brännbollsturnering och tentafest. Lördag blir det maskerad :) Jag väljer just nu mellan Svarta änkan, Sergant eller Sprit-Smurfen. Det blir svårt att välja! HJÄLP MIG!

Ha det gött!

Kommentarer
Postat av: Anonym

SINGOALLAKEX pluttis : )

2010-05-18 @ 22:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0