drömmar

Jag älskar sommarn!
Det är ljust, skogen lever och man behöver inte klä på sig hela garderoben.

Jag har sovit 11 timmar i natt och jag är trött som fan. Man ska inte drömma för bra drömmar då får man ingen bra sömn. Jag vet inte vad det beror på men jag har drömt så mycket de senaste fyra dagarna. Det har varit tur att jag inte behövt gå till skolan för då hade jag försovit mig varje dag. De har varit så bra så jag har vägrat att vakna.

Jag var grym igår på morgon träningen. Vi hade ingen tränare, då brukar det inte bli så mycket simning. Ett genomsimspass med mycket fenor och paddlar, 7000m! Stolt simmare!

I helgen ska jag nog åka till Storuman för att hälsa på mina släktingar och fira min lilla kusin Teckla. Jag har två föreläsningsdagar denna vecka, tisdag och onsdag. Så jag tänkte åka på Torsdag och åka hem på Söndag. Men fram till dess ska jag plugga psykologi för jag har tenta den 21 maj. Dessutom ska det bli simträning och löparträning.


Planering
13-16 maj: Storuman
21 maj: Psykologi tentamen
22 maj: Maskerad
24 maj: Inlämning av kostkollen och laboration
4 juni: Nutritionstenta
4-5 juni: FEST
Vecka 23: Kristinehamn och studenterna
Vecka 24-25: Östersund igen och Kollo
9-11 juli: Långlopps-SM och Vansbrosimmet
21 augusti: 20år !!!

Vilken sommar det kommer bli! Nu ska man bara skaffa en kille så blir den PERFEKT!


Kommentarer
Postat av: E

Härliga sommarplaner! Kan bli svårt att klämma in tågluff men men, du är välkommen :D



Så sjukt att det snart är sommarlov. Jag har också sovit ganska lätt senaste tiden, vaknat en massa gånger under bara en natt, drömt mycket, men när jag tänkt efter nu - är det inte alltid så om somrarna, bara att det gått så lång tid sen senast att man inte minns riktigt hur sömnen om somrarna brukar vara, men är det inte alltid så att man drömmer mer och sover lättare om somrarna, jag har för mig att det varit så för mig om somrarna i alla fall.

2010-06-01 @ 01:00:30
URL: http://emiliez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0