storuman

Vet du vad som är bra med regn?
Det blir vattenpölar! (Teckla, 15/5-2010)

Det är så mysigt att vara hos mina små kusiner, de säger så roliga saker. Nästan bättre humor än vad jag har. Det är skönt att komma ifrån Östersund en stund, bara mysa med kusinerna och äta god mat. Däremot har det inte blivit någon träning tyvärr, badhuset hade konstiga tider så jag hann inte simma idag. Men det kanske är bra, har känt mig en aningen förkyld vilket jag inte har tid med nu. Till veckan blir det att plugga psykologi inför fredagstentan, två löparpass och sex simpass är planen. Dessutom blir det Maskerad och brännbollsturnering. Jag måste också börja träna bort magen som har kommit fram, genom att äta mer mat. Gjorde en kostregistering som visade att jag äter för lite, ca 500-1000 kalorier vilket gör att basalmetabolismen vilket resulterar i att jag inte går ner i vikt. Dessutom har jag väl ätit för mycket godsaker de senaste veckorna. Men livet är för kort för att slösas bort.

Nu ska jag spela lite mer xbox innan jag går och dejtar kudden. Imorgon åker jag från Storuman klockan 8.35 och kommer fram ungefär 13.30 då det blir att åka direkt till Lövstabadet och städa. Sen ska jag skriva min labbrapport. 
Sov gott och dröm inte för mycket om mig! 

Skicka ett sms imorgon, tråkig bussresa väntar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0