regn

myskväll med film och godis
men vart är den man ska mysa med?

Sommarsittningen blev en hit! Härliga människor, för mycket mat och lagom med alkohol. Galet att vi snart har klarat två terminer, bara en tenta kvar på fredag. Hur ska jag klara mig utan dom här goa personerna? Får hälsa på lite då och då. Kvällens låt som jag nynnade på HELA kvällen, the Baseballs - Umbrella! Det blev inte så många bilder för min del, men ska höra med dom andra.

Nutritionstentan är på fredag mellan 14-19, usch, hatar tiden för jag missar massa roliga händelser studenter m.m. Men sen blir det sista tentafesten för mig i Östersund och vi kommer köra järnet!!!

Nu är det bara en vecka kvar innan mamma kommer till Östersund för att köra hemma mina grejer. Jajamen, Saga kommer ner till Kristinehamn i en vecka. Sen ska jag upp till Östersund igen för att jobba och träna fram till vansbrosimmet den 9 juli, sen får tiden avgör vad som händer.

Här kommer lite bilder från min regniga promenad.
        
     

Ha det gött!


Kommentarer
Postat av: nea

Fin fina bilder Sagis! :)

och jag sitter här och funderar på hur vi ska klara oss utan dig :(

2010-05-30 @ 15:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0