Jennie

Jag har humor som en gungstol.
Det pendlar!



Vi är grymma, Saga & Jennie! Jag har haft en härlig dag tillsammans med Jennie. Det blev en promenad på stan, kollade efter maskerad kläder men tyvärr hittade inget. Kan du komma på någon bra utklädnad på bokstaven S? Sen lagade hon en god lunch, lax och pasta. En glass och en mys stund i badhusparken fick avsluta dagen med Jennie. Jag cyklade sen hem för att vara tränare fram till klockan 21.00. Nu har jag fixat bilderna, kollat Vampire Diaries och planerat lite.

 
     
     

Jag har två föreläsningar plus två uppgifter plus två tentor kvar på en månad. Härligt! Jag har tänkt att åka hem under vecka 23 för att inte missa studenterna. Sen åker jag upp till Östersund igen vecka 24 för att jobba och simträna inför Vansbrosimmet. Efter Vansbro kommer jag befinna mig i Kristinehamn. Längre har jag inte kommit. 

Nu ska jag dejta kudden!
Ha det gött! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0