utomhus simning

fördel med utomhus träning, man blir solbränd!
nackdel, man får en ful baddräkt!

Första dagen på simkollot, grymt roligt kommer det bli de här två veckorna. Däremot vädret var galet! Sol, regn, moln, regn, regn, sol, moln, sol och REGN! Dessutom blåser det hela tiden, jag förstår att barnen står och skakar!
Men det blev lite simning följt av lunch och massa lekar. Jag känner mig som barn igen när de fick upp en i en lekställning :) Trevliga arbetskamrater!
Efter kollot blev det att besiktning av lägenheten på Odenslingan, de var mycket nöjda med städningen. Sen en snabbis in till stan för att laga mat och köpa en laddare till mobil. Jag hann till och med sova en liten stund! Känner att jag kommer vara helt slut innan de här två veckorna är slut. Första träningen utomhus i 50:a, härligt! Förutom vädret så kändes det bra, glider på bra. I slutet kändes det som några muskler inte vill vara med mer men så ska det vara! 7500m blev det och det kommer det bli mer av.

Nu ska jag sova för imorgon ahr jag morgonträning 8-10, sen simkollo 10-13 och eftermiddagsträning 17-19. Kanske blir löpning till och från badet också.
Ha det gött!

JAG VILL HA SOL, SNÄLLA SOL SOL SOL!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0