torsdag den 3 juni

Jag har klarat all psykologi,
Väldigt nöjd över mitt C!


I Tisdags träffade jag Johanna som var på besök i Östersund med Joe Labero. Jag fick två gratisbiljetter så jag & Jennie hade en kul kväll med Joe Labero. Grymt bra var det! TACK JOHANNA!

Igår var det simavslutning med Utmanartävling, lekar och grillning. Haha, kommer sakna mina små barn! Jag tror vi körde världens nervösaste kubb spel. Mitt lag låg under hela matchen men i slutet blev det tajt men det räckte inte hela vägen. Galet!

 

Imorgon är det sista tentan och sista tentafesten i Östersund. GALET! Jag har en plan över morgondagen. Klockan 6 blir det morgonträning. Distanspass med 3*1000m fartlek som huvudfokus om min rygg godkänner det. Träningsvärk kanske från kubbspelet igår, vilket skulle vara skamligt. Sen börja skruva och packa ner alla mina grejer. Det blir nog lite pluggande också innan tentan som börjar 14.00-19.00, VILKEN JÄVLA TID! Men behöver nog inte sitta hela tiden. Beroende på hur länge jag får sitta bestämmer vad jag ska göra efteråt men som det ser hur nu blir det shoppning med Louie. Hem för en snabb dusch och sen in till stan för tentafest, vi är några få kvar i klassen men tentafest är tentafest. Och vem vet kanske blir det utgång!
Lördag blir packning och städning för senare på dagen kommer mamma upp och på Söndag åker vi hem till Kristinehamn för en vecka med studenter och baler. Söndag den 13 juni åker jag tillbaka upp till Östersund för jobb och träning.

BMR
KVINNA : 655+(9,6*kg)+(1,8*cm)-(4,7*år)
MAN : 66+(13,7*kg)+(5*cm)-(6,8*år)

Nu tillbaka till pluggandet!
Ha det gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0