I want you

skavsår, en vit badmössa, vita glasögon och en vit baddräkt!
Det får man efter en vecka simning!

   
     
 
Fotograf Saga Hjalmarsson

Och glöm inte den härliga träningsvärken. Jag har faktiskt haft en grym vecka! Jag älskar verkligen att träna.
Dagarna har börjat med morgonträning 8 till 10, sen simkollo från 10 till 13 därefter en sväng hem till lägenheten för mat och vila innan lite fysträning och eftermiddagspasset 16.30 till 19.00, sen lite masters träning 19-20.
Jag simmade ca 6 mil förra veckan, vilket känns överallt!

I måndags körde jag 3 timmar sträcksimning, första timmen gick ganska fort sen började det kännas. Det är ju ett pass som är klippt och skuret för mig! Haha, jag är lite galen. Jag hann 11 000m, de sista 25min blev avbad därför missa jag 1km. Morgon passet blev 1500m på tid - 21.40 och 2*200m med fenor - 2.32, 2.27.

Idag kände jag mig helt seg och trött i muskler och hjärna, men fick ganska bra tider på eftermiddagen. 
6*100m fart 3
1.22, 1.20, 1.18, 1.17, 1.14, 1.13
Men har lite smärtor i vänstra axelen. Dessutom har jag jätte träningsvärk i benen och skuldrorna, men det är bara att skita i det och fortsätta.

Barn är så roliga ibland, jag vet inte vart de får allt ifrån. En tjej på 9år kommer fram till mig och frågar "Får jag följa med dig hem? Du är så snäll". Då måste jag väl göra ett bra intryck eller? Som sagt jag har inte skrattat så här mycket på LÄNGE. Jag har varit kär i Henrik och Fredrik, varannan dag. Sen igår skulle jag visst gifta mig med Henrik, men det har jag inte hört något om :) Jag undrar vem det är i morgon. Men jag gillar verkligen att vara tränare, fattar inte att det är sista veckan med T3 och Utmanarna.

Jag vet inte om jag ska stanna i Östersund och jobba eller börja plugga antingen i Luleå/Halmstad eller flytta hem till Kristinehamn. Jag har sån ångest! Jag vill inte tänka på det, jag gör det nästa vecka då jag bara har träningen. Jag har i allafall ställt mig i bostadskö i Luleå, hoppas verkligen att jag kommer in på sjukgymnast för jag vet att det är vad jag vill göra. Även om jag är skoltrött skulle jag klara det. HERREGUD, JAG VILL DET SÅ GÄRNA!

Livet lekar! Jag mår extremt bra, kan bara säga LIVET LEKER! <3

Ha det gött!
JAG ÄLSKAR SOMMARN OCH SOLEN <3

Kommentarer
Postat av: Klara

KRISTINEHAMN<3

2010-06-23 @ 16:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0