hemma

Jag måste klippa mig.
Det känns som jag har en död katt på huvudet!

Nu har man varit hemma i tre dagar, träffat massa härligt folk. När det är studenttider så är alla så lyckliga men jag kan inte fatta att det är ett år sedan man själv tog studenten. Vad har man gjort i ett år?

I måndags sprang jag 9km, grymt för att vara jag. Alltid lika kul att springa med Henrik, han försvann med vinden. I tisdags var jag tränare/simmare i nya badhuset, visst väldigt fint men jag saknar de gamla. Idag blev det en simtur med Johanna, bubbelpoolen upptagen hela tiden. Dessutom blev det att fota Cassandra inför balen. HON VAR GRYMT SNYGG! Därefter räkbuffé på Mastis med föräldrarna.

      
   
     
Fotograf Saga Hjalmarsson

Imorgon ska jag på Sofias mottagning, ska bli så roligt att se henne igen. På fredag ska jag fotografera Olivia dessutom ska jag försöka att gratta två studenter i Kristinehamn och kanske en i Karlskoga. Det blir nog utgång på kvällen. På lördag blir det att kolla på balen i Kristinehamn och fotografera några kompisar. Sen fira mamma som fyller 53år med middag. Sen på söndag åker jag tillbaka till Östersund för att jobba och träna. Härligt!!

Nu blir det dejt med kudden!
Ha det gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0