12 dagar kvar

Folk säger att jag ska göra det JAG vill göra,
Men tänk om jag inte vet och vill veta vad du tycker då?

Herregud, jag har 12 dagar kvar till Vansbro. 12 dagar kvar i Östersund! Kan inte dagarna gå i slowmotion nu, vill inte. Men om ca 12 dagar vet jag om jag kommer in på någon linje och då borde väl ångesten släppa lite. Jag vet inte vad jag vill göra, borde man veta det när man är 19år?

Vansbrosimmet närmar sig, temperaturen stiger. I veckan har simningen känts som en berg-o-dalbana, axlarna har strejkat, tiderna blir bättre och konditionen är olika från dag till dag.
Jag simmade 400m frisim på tid - 5.18 (2,38/2,40)
200m frisim - 2.33 (1,15/1,18)
200m frisim - 2.33 (1,16/1,16) fokus negativ split.

Jag har inte börjat simma utomhus ännu, känns inte bra. Förra året vid den här tidpunkten hade jag simmat 10 pass utomhus. Jag måste testa våtdräkten och se om den passar, ingen rolig upplevelse. Nu har jag inget simkollo längre så nu blir det träning träning och åter träning i två veckor. Det är bara att be till gudarna att kroppen håller. 

Igår var det midsommarafton, för min del var det träning på morgonen som avslutandes med vollyboll. Det var länge sedan, men satan va kul det är! Med lite mat i magen blev det en powernap på en och en halv timme. Sen var jag tvungen att städa lite, det såg förjävligt ut. Jag gick och handla lite godsaker till kvällen, jordgubbar och glass! Sen vet jag inte vart kvällen försvann, ville bara gå och lägga mig. Jag såg på någon film på tvn, ingen höjdare.
Idag ska jag gymma, hyra en bra film och mysa själv i soffan! Det är inte så illa som ni tror, då får man ju bestämma själv vad man ska titta på :)

Nu har jag skrivit så mycket onödigt så ska inte plåga er mer.
Ha det gött!


Kommentarer
Postat av: mathilda

lycka till på vansbro ! =)

2010-07-01 @ 14:41:13
URL: http://hoppetosse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0