I mina solglasögon kan jag va mej själv

Jag kan inte sluta tänka på dig, din värme mot mitt skinn, glädjen att se dig och längtan efter dig!
Jag älskar dig solen!

 

Idag blev det en cykeltur till Kungens rastplats för att simma lite i Vänern med Christer. Fin fint väder, vilket jag har saknat väldigt mycket. Däremot hade jag lite otur, geting stucken påvägen ut och nordvästlig vind vilket betyder SKIT kallt i vattnet. Men det var skönt att komma i vattnet, jag flytter fortfarande i allafall och tekniken har inte försvunnit helt. Vilket är tur för på Lördag blir det Ferlindoppet i Filipstad men det löser sig. Sen cyklade jag till min syster och Otto. Efter en stund där blev det att cykla hem, jag har cyklat 3mil idag. Inte så mycket men det är ändå mer än vanligt! 

     
Jag har haft lite tid över de senaste dagarna. Ja, dåligt väder gör mig rastlös. Jag har kollat på ett "antal" avsnitt på Charmed. Vill inte säga hur många för då inser jag att jag måste göra något vettigt. Därför hoppas jag verkligen att det är fint väder imorgon.



John Blund har glömt mig i några dagar nu. Jag har nog varit uppe till 2, 3 varje kväll i en vecka. Jag är inte trött och jag tänker inte slösa all tid. Sova kan jag göra när jag är död!
Men nu känner jag mig lite trött i ögat. En dejt med kudden vore inte fel!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

hej saga! hur är det med dig? ska du till USA i höst? kram nathalie

2010-07-31 @ 04:58:49
URL: http://mittlivsomnathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0