1 dag kvar

Vad har jag gjort av stekpannan?
Den kan väl inte bara gå upp i rök, eller?

Inatt sov jag som en sten, äntligen! Härliga drömmar :-) Sen började helvetet, jag vaknade. Dagen började med att min mobil krascha totalt. När jag skulle starta om den, skulle jag slå in pin-koden. Inget konstigt, men det går dåligt om man behöver 1:an vilket är en av knapparna som är paj på mobilen. Irriterad och arg ger jag mig iväg och handlar frukost och en billig mobil (299kr). Jag behöver bara en mobil fram till fredag då mamma skulle ta med min gamla K800i, men behövde en mobil fram tills dess för åker ju till Vansbro redan imorgon.

Sen hade jag en hög av disk från gårdagens bakning!


Jag ville bjuda sim-gruppen på fika. Jag & Towa bakade 6 olika sorter av muffins, Hallon, Jordgubb, Äpple/Kanel, Daim, Dumle & Marschmellow. VI VAR GRYMMA! Tack för en sjukt rolig bakstund, Towa! Efter träningen blev det fika och lite vollyboll, facinerande att se vad vissa kunde göra för en muffin. Haha, det är en sjukt rolig grupp! Kommer sakna att gå till träningen och glömma alla bekymmer! Tack för att ni är så grymma!


Jag har gått in med tån i en dörr, så hela nageln gick sönder! Jätte skönt, not! Jag skulle laga lite mat, men då hade jag städat undan stekpannan så den hittade jag inte på typ 15minuter. Duktigt Saga! Nu är jag klar med tvätten i allafall, nu har jag bara städningen och packningen kvar.

Dessutom skulle jag simma open water idag, men ingen verkar sugen på att simma med mig. Fast kan förstå det när man inte har våtdräkt, det blir kallt. Så det blir nog lite lätt träning på Lövsta en sista gång. Efter träningen ska jag träffa JENNIE <3 vi ska äta jordgubbar och muffins! Världens gulligaste tjej!


Nu är det äntligen dags för Vansbro! Vi åker imorgon klockan 12 från Östersund, några timmars bilresa till Vansbro med Johan med familj. Det blir att ta sig en simtur när vi kommer fram, känna på banan. Sen ska jag sova länge och bara fokusera inför fredagen. På fredag morgon kommer mamma och klockan 13.00 startar Långlopps-SM 5km. Efter det blir det massage och mat. Lördag vilodag, massage och mys med mamma. Söndag, upp tidigt för frukost. 11.00 startar Vansbrosimmet 3km, avslutas med mat och prisutdelning. Pappa kommer nog upp också. Sen blir det att åka hem till Kristinehamn.
Så ser helgen ut, kom gärna och titta :-)
Nu blir det städning och packning
Ha det gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0