PSYKOLOGITENTA KLART!

JAG FIXADE BÅDE PSYKOLOGITENTAN & DUGGAN <3
hur bra mår inte jag nu? Grymt glad!

Vilken galen vecka.
Måndag 10 timmar på tåget. Tisdag var en shoppingdag och tevedag. Onsdag bio med vännerna plus möte med en psykopat. Torsdag grupparbete och skidskytte-längdåkning.
Fredagen började med redovisning, vår grupp var grymt bra! Sen blev det resultatet av tenta och duggan, underbart jag klarade båda. Nu sitter jag i ljushallen och lyssnar på musik. De sista gick just, ska sätta mig i bibblan och plugga humanbiologi i någon timma innan tenta genomgången klockan 16.00. Sen blir det en snabb sväng hem för att fixa i ordning mig inför kvällen, middag på Plaza för att fira Anna som blir halvgammal!

Lördag kommer bestå av härlig sovmorgon, skidåkning på teve & filmkväll!
Söndag blir det en dag framför teven, "finalclimb" där Hellner och Rickardsson har en stor möjlighet att komma högt upp. Jag tror nog att Hellner kommer att köra riktigt fort där, om han inte tappar så mycket i tid imorgon kommer han säkert kunna köra om Northug!

Ha det gött mina vänner!


Kommentarer
Postat av: Erika

GRATTIS :D

2010-01-08 @ 17:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0