drömmar

varför alla dessa underbara drömmar? man vill inte vakna och möta verkligheten!

Ännu en vecka har försvunnit till dåtid, en vecka i biblioteket och badhuset. Det finns inga nyheter från veckan. Isen har lagt sig på Storsjö och jag tog min första promenad över igår kväll. Det gick bra, lite mörkt möjligtvis men klockan var väl halv fyra så det var inte så konstigt. Igår hade vi sista tentan i humanbiologi, jag är ganska säker på att jag är godkänd men om det blir A eller E är ett mysterium. Jag fick skjuts till Frösön, köpte lite godis och mat för att fira en termin avklarad. Jag var helt slut i kropp och huvud så jag trodde att det skulle bli att somna tidigt ikväll men det sluta med att jag drog till Nea där det var "tentafest". Hela kvällen slutade på Plaza med Marielle, Anna H och Anna L. Trevligt som tusan, och många snygga killar var ute! Jag och Anna L tog en promenad hem över isen, ganska mörkt som sagt men det gick 10-15min fortare (DET GILLAR VI).

Nu blir det lite paus från skrivandet för nu är det masstart damer SKIDSKYTTE.
Är tillbaka igen, GULD till Helena Jonsson! GRYMT!

Nu blir det film och mat.
Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0