Livets sköna melodi

Jag är faktiskt rolig!
Det är bara att jag blir alldeles för rolig ibland så de andra inte hänger med!

Livet leker i Östersund.
Solen skinner varje dag.
Möjligtvis lite kallt men inget regn.
Jag saknar dig!
Morgon träning är guld!
På lördag fyller jag 20år.
Systemet!!!
Towa tycker jag har dialekt.
Marcus är lite lat.
Handleden värker!
Jennie är sjuk.
Jag ska baka tårta på Lördag!
Dreglar över en byggarbetare utanför fönstret.
Cykeln går fint.
Bakdäcket vobblar, någon som är händig?
Simningen glider på.
Sum-Simmarna är lite galna!

http://open.spotify.com/user/missaga/playlist/0kaqbq7nicFNBEKsNYab9S

Nu ska jag gå och dejta bäddsoffan!
Hä ä lögnt, hä ä gött, jajämän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0